RETUR

La M·A·C Cosmetics Online, satisfactia dvs. este garantia noastra. Daca, din orice motiv, nu sunteti complet multumit de produsele achizitionate de la M·A·C Cosmetics Online, puteti sa le returnati in starea lor initiala in vederea rambursarii banilor in termen de paisprezece (14) zile de la data la care le-ati primit.

Daca doriti sa returnati un produs/produse achizitionat/e de la M·A·C Cosmetics Online, urmati cei 4 pasi simpli de mai jos.

1. CONTACTATI-NE LA 0372 73 73 73

Inainte de a returna produsele, va rugam sa contactati echipa noastra de asistenta clienti sunand la numarul de telefon 0372 73 73 73 (luni-vineri intre orele 09:00 - 18:00) sau prin e-mail la CustomerService@ro.maccosmetics.com, pentru a va asista cu privire la procedura de returnare, pentru a furniza motivele renuntarii sau pentru a discuta orice alta chestiune privind returnarea produselor.

2. COMPLETATI FORMULARUL DE RETUR

Completati Formularul de Retur care a fost inclus in ambalajul comenzii. Daca nu gasiti acest formular in ambalajul comenzii, va rugam sa contactati echipa noastra de asistenta clienti sunand la numarul de telefon 0372 73 73 73 (luni-vineri intre orele 09:00 - 18:00) sau prin e-mail la adresa CustomerService@ro.maccosmetics.com,

3. AMBALATI PRODUSUL

Impachetati cu grija articolele in cutie si includeti Formularul de Retur completat.
Produsele trebuie returnate in starea initiala ("ca si noi") in care au fost livrate si trebuie sa va asigurati, in special, ca produsele nu sunt deteriorate, modificate sau folosite.

4. EXPEDIATI-L

Echipa noastra de asistenta clienti poate face aranjamentele pentru compania noastra de curierat colaboratoare sa preia pachetul si sa il returneze in depozitul nostru. La acel moment nu vi se va solicita sa platiti curierul direct pentru transportul retur.

Orice retur se va face la urmatoarea adresa:
Estée Lauder Romania SRL - Mega Designer Outlet
Strada Comertului; Bucuresti - Pitesti KM 13 , Chiajna; Mega Designer Outlet – cod postal 077040, Romania

Indiferent de metoda de returnare a produselor, sunteti rugati sa pastrati dovada livrarii (de exemplu chitanta de la curier) pentru a putea dovedi ca ati returnat produsele in cazul putin probabil in care nu primim bunurile returnate.

INTREBARI FRECVENTE


Care este costul de livrare pentru retururi?
Daca returnati produsele din alte motive decat defectele acestora, sau livrarea incompleta sau incorecta, vi se va solicita sa achitati costul returnarii produselor catre noi.

In cazul in care returul se efectueaza cu compania de curierat colaboratoare, prin intermediul echipei noastre de asistenta clienti, costul expedierii returului este de 16 Lei (aceste costuri pot fi ajustate in conformitate cu politica companiei de curierat aplicabila periodic). Sumele respective nu vor fi platite de dvs. direct la curierul care va prelua pachetul, ci vor fi deduse din suma finala care va fi rambursata catre dvs.

Daca alegeti sa utilizati o alta companie de curierat, veti plati direct costul returului.

Cat timp va dura si cum voi primi banii pentru articolele returnate?
Rambursarea va fi finalizata in termen de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dvs. de returnare a produselor, cu conditia ca produsele sa fie livrate inapoi ambalate, nefolosite si nedeteriorate. Vom amana rambursarea sumelor relevante pana la data la care primim produsele nefolosite si nedeteriorate in cazul in care ni le trimiteti direct.

Rambursarile se vor face numai in functie de metoda initiala de plata utilizata. In special, pentru comenzile platite prin metoda numerar la livrare, trebuie sa ne furnizati un cont bancar pentru a debita suma echivalenta. Va vom trimite un e-mail de notificare dupa efectuarea rambursarii. Durata pentru creditarea contului dvs. poate varia si depinde de banca emitenta. Pentru detalii, contactati banca emitenta.

Pot schimba un produs/mai multe produse?
Schimbul de produse nu este posibil. In cazul in care doriti sa returnati un produs /mai multe produse, va rugam sa urmati procedura de returnare descrisa mai sus si apoi continuati cu o noua comanda pentru produsele pe care doriti sa le achizitionati.

Am primit un cadou. Il pot returna?
Daca ati primit un cadou si doriti sa il returnati, atunci clientul care a efectuat achizitia initiala va trebui sa urmeze Procedura de Retur descrisa mai sus si acestuia ii va fi rambursata suma de bani aferenta comenzii.

Pot sa returnez un produs care a fost cumparat de la un magazin M·A·C Cosmetics sau de la un magazin local?
La M·A·C Cosmetics Online, putem accepta returnari ale produselor achizitionate numai de pe site-ul nostru. Produsele achizitionate de la un magazin M·A·C sau de la un magazin local M·A·C trebuie returnate la locatia de unde au fost achizitionate. Produsele achizitionate de la un magazin vor fi supuse politicii de returnare a fiecarui magazin.

Am primit produsele deteriorate. Cum ar trebui sa procedez?
In momentul in care primiti comanda, va rugam sa inspectati cutia pentru eventuale deteriorari care s-au produs in timpul expedierii. Este normal ca aceasta cutie de expediere sa prezinte cateva urme de uzura, totusi, in cazul in care au survenit deteriorari ale produselor, va rugam sa pastrati cutia, materialele de ambalare si articolele din interior si sa ne contactati cat mai curand posibil la numarul de telefon 0372 73 73 73.