TERMENI SI CONDITII DE VANZARE

1. Prevederi Generale

1.1. Urmatorii termeni si conditii de vanzare ("Termeni si conditii") se aplica ofertei si vanzarii produselor prin intermediul website-ului MAC COSMETICS ROMANIA, localizat la www.maccosmetics.ro ("Site-ul").
1.2. Pentru a fi eligibili pentru a achizitiona produse de pe Site, clientii trebuie: (a) sa aiba cel putin varsta de 18 ani sau, in cazul minorilor, sa fie autorizati in mod corespunzator de reprezentantul lor legal; (b) sa fie consumatori, in calitate de persoane fizice care actioneaza in scopuri care nu au legatura cu comertul, afacerile, meseria si profesia acestora.
1.3. Prezentul contract va fi incheiat in limba romana si va fi guvernat de legea romana inclusiv
Ordonata de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (“OUG nr. 34/2014”).

2. Identificarea Vanzatorului

2.1. Vanzatorul este SC ESTEE LAUDER ROMANIA SRL, o societate romaneasca, cu sediul social in Calea Floreasca 246C, Bucuresti, Romania, Nr. TVA: RO 7815516 si nr. de inregistrare in Registrul Comertului: J40/8801/1995, nr. de telefon 0372 73 73 73, adresa de e-mail CustomerService@ro.maccosmetics.com.

3. Produse

3.1. Informatiile despre produse sunt disponibile pe Site, si sunt furnizate in conformitate cu OUG nr. 34/2014.
3.2. Vom lua toate masurile rezonabile pentru a ne asigura ca toate detaliile, descrierile, imaginile produselor care apar pe Site sunt corecte in momentul in care informatiile relevante au fost introduse in sistem; cu toate acestea, in masura permisa de legea aplicabila, nu garantam faptul ca detaliile, descrierile, imaginile respective ale produselor sunt exacte, complete, de incredere, actuale sau fara erori.
3.3. Produsele descrise pe Site, precum si orice mostre ale acestora pe care le putem furniza clientului, sunt doar pentru uz personal. Clientii nu pot vinde sau revinde niciunul dintre aceste produse sau mostre ale acestora. Ne rezervam dreptul, cu sau fara notificare, de a anula sau de a reduce cantitatea de produse sau mostre care vor fi furnizate clientului care, potrivit noua, ar putea duce la incalcarea acestor Termeni si conditii.

4. Preturi

4.1. Toate preturile indicate pentru produsele disponibile prin intermediul Site-ului includ TVA la valorile curente si sunt exprimate in LEI. Taxele de livrare se adauga la pretul produselor si sunt indicate separat in formularul de comanda. Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati sectiunea Livrare a Site-ului.
4.2. Verificam in mod regulat ca toate preturile afisate pe Site sa fie corecte, cu toate acestea, nu putem garanta absenta erorilor. In cazul in care se constata o eroare evidenta in ceea ce priveste pretul unui produs, vom oferi clientului posibilitatea de a achizitiona produsul la pretul corect sau de a anula comanda.

5. Plasarea Comenzii

5.1. Clientul va fi ghidat prin procesul de plasare a unei comenzi printr-o serie de instructiuni simple pe Site.
5.2. Pentru a plasa o comanda, clientul trebuie sa introduca cantitatea de produs pe care acesta doreste sa o cumpere (pana la patru (4) din fiecare produs), cu o suma maxima de cumparare de 5000 lei pe client.
5.3. Clientul trebuie sa apese pe butonul "Adaugati in cos" pentru a plasa produsul selectat in cantitatea dorita in cosul de cumparaturi. In orice moment in timpul cumparaturilor, clientul poate sa verifice produsele din cosul de cumparaturi apasand pe butonul "Finalizare comanda" al fiecarei pagini. Clientul poate salva un produs ca favorit, apasand butonul "mutati in favorite" sub numele produsului. Produsul va fi apoi mutat in sectiunea de preferinte a clientului din "Contul meu". Pentru a accesa produsele favorite ale clientilor de pe orice computer, clientul trebuie sa se inregistreze sau sa se conecteze in contul sau.
5.4. Clientul trebuie sa urmeze instructiunile de pe ecran pentru a continua procesul de finalizare a comenzii. Clientul poate corecta intotdeauna orice eroare in datele pe care le-a introdus, modifica continutul cosului de cumparaturi, adaugand sau eliminand unul sau mai multe produse din cosul de cumparaturi sau poate anula intreaga comanda in timpul verificarii inainte de a trimite comanda. Prin trimiterea unei comenzi, clientul confirma si declara ca a citit toate instructiunile furnizate in timpul procesului de finalizare a comenzii si accepta pe deplin acesti Termeni si Conditii. Clientul plaseaza o cerere de comanda pentru produse prin intermediul Site-ului apasand butonul Trimiteti la sfarsitul procesului de comanda.
5.5. Dupa trimiterea unei comenzi, va fi afisata o pagina "Va multumim", iar clientul va primi in scurt timp un e-mail care confirma primirea comenzii. In conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014, e-mailul care confirma primirea comenzii contine un rezumat al Termenilor si Conditiilor, informatii privind caracteristicile esentiale ale produselor achizitionate, o indicatie detaliata a pretului si a modalitatilor de plata, Informatii privind taxele de livrare, informatii privind conditiile si metodele de exercitare a dreptului de retragere, adresa la care pot fi adresate reclamatiile, informatiile privind serviciile de asistenta si garantiile comerciale existente.
5.6. In cazul in care confirmarea comenzii nu ajunge in termen de 24 de ore de la trimitere, clientul ne poate contacta la 0372 73 73 73 pentru asistenta.
5.7. In cazul in care clientii au intrebari sau nelamuriri la plasarea unei comenzi sau daca doresc sa solicite informatii despre o comanda plasata anterior, acestia ne pot contacta la adresa [Introduceti numarul local al serviciului pentru clienti] sau prin e-mail la adresa CustomerService@ro.maccosmetics.com. Pentru cel mai rapid serviciu, clientii sunt invitati sa isi pastreze numarul de ordine disponibil.

6. Serviciul de impachetare a cadourilor

6.1. Acordam intotdeauna o atentie deosebita comenzilor. Vom fi bucurosi sa cream un pachet frumos de cadouri. Vom furniza Serviciul de impachetare a cadourilor, la plata de catre clienti a costurilor suplimentare afisate pe Site.
6.2. Daca clientul doreste ca pachetul sau sa fie ambalat ca un cadou, trebuie sa apese optiunea "Impachetare cadou" in timpul "Finalizarii Comenzii". In momentul de fata, clientii nu pot include un mesaj de cadou cu urarea lor personala.
6.3. In cazul in care o comanda cu solicitare de "Impachetare cadou" include mai mult de un produs, vom crea un pachet cadou pentru toate acestea.

7. Coduri de Oferte

7.1. Pentru a utiliza un cod de oferta, clientii trebuie sa introduca codul lor in caseta "codul de oferta" in timpul procesului de finalizare a comenzii de pe site. Codurile de oferta depind de tipul de caractere si trebuie introduse exact asa cum apar.
7.2. Cand se accepta un cod de oferta, oferta va fi afisata in "Verificarea comenzii".
7.3. Un cod de oferta poate fi utilizat pentru o singura comanda.

8. Optiuni de plata

8.1. Clientii pot achita produsele prin una din urmatoarele metode.
(a) Prin card de Debit/Credit/Preplatit. Sunt acceptate la plata urmatoarele carduri:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • Maesto
(b) Prin Numerar la Livrare (COD).
8.2. Nu acceptam carduri de credit cu adresa de facturare in afara Romaniei.
8.3. Pentru securitatea clientului, numele si adresa de facturare ale clientului trebuie sa se potriveasca cu cele mentionate in cardul de credit utilizat pentru plata. Ne rezervam dreptul de a anula orice comanda care nu corespunde acestor criterii.
8.4. Toti detinatorii de carduri de credit sunt supusi verificarilor de validare si autorizarii de catre emitentul cardului de credit. Daca emitentul cardului de plata al clientului refuza sau, din orice motiv, nu autorizeaza plata, fie in avans, fie ulterior platii, nu vom fi raspunzatori pentru nicio intarziere sau nelivrare.
9. Solicitari de informatii privind Comanda

9.1. In general, produsele sunt expediate in termen de cateva zile de la primirea comenzii. Pentru orice informatie privind expedierea, clientii pot sa ne contacteze la adresa 0372 73 73 73 sau prin e-mail la urmatoarea adresa: CustomerService@ro.maccosmetics.com.
9.2. Clientii pot verifica starea celor mai recente comenzi prin accesarea paginii Starea comenzii din cadrul Contului meu. Aceasta este cea mai usoara si cea mai rapida modalitate de a obtine informatii actualizate privind comenzile clientilor.
9.3. Cand clientul acceseaza pagina privind Starea comenzii, acesta va fi invitat sa se conecteze cu adresa sa de email si parola. O pagina cu rezumatul comenzilor va furniza clientului informatii detaliate despre comenzile curente si cele anterioare. Dupa expedierea unei comenzi, va fi afisat numarul de urmarire relevant, daca este disponibil. Clientii vor avea acces la informatii privind urmarirea comenzii lor.
Este posibil ca unii operatori de transport sa nu detina informatii de urmarire timp de pana la 24 de ore lucratoare dupa expedierea comenzii.
9.4. Ocazional, comenzile sau parti ale unei comenzi sunt anulate de sistemul nostru din mai multe motive. Unele motive sunt:

  • Produsul nu este disponibil/Produsele nu sunt disponibile
  • Imposibilitatea de procesare a informatiilor de plata
  • Nu se poate livra la adresa furnizata
  • A fost plasata o comanda duplicata
  • Anulare ca urmare a solicitarii clientului

9.5. Daca o comanda este anulata, clientul va primi un e-mail pentru a i se explica motivul anularii. Clientii nu vor fi taxati pentru comenzile anulate. In cazul in care clientul este interesat de plasarea unei comenzi noi sau daca clientul are intrebari legate de o comanda anulata, acesta poate sa ne contacteze la adresa 0372 73 73 73 sau prin e-mail, la urmatoarea adresa: CustomerService@ro.maccosmetics.com.
10. Livrare

10.1. Comenzile sunt procesate si livrate numai in zilele lucratoare (de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale). Comenzile plasate sambata si duminica vor fi procesate in ziua lucratoare urmatoare.
10.2. Nu putem procesa comenzi catre o adresa de casuta postala.
10.3. Costurile de transport sunt suportate de client si sunt indicate separat in formularul de comanda si in nota de livrare. Nu exista costuri de expediere pentru achizitii peste suma pe care o putem afisa pe Site.
10.4. In conformitate cu OUG nr. 34/2014, produsele vor fi livrate in termen de 30 (treizeci) zile din ziua care urmeaza datei plasarii comenzii de catre client, cu exceptia cazului in care notificam clientul, inclusiv prin e-mail, in acelasi termen, despre faptul ca produsele comandate nu sunt disponibile, inclusiv temporar indisponibile.

11. Dreptul de retragere

11.1. Ne angajam sa oferim clientilor cele mai bune produse cosmetice disponibile. In cazul in care clientul considera ca produsele pe care le-a primit de la noi nu indeplinesc aceasta asteptare, in conformitate cu Art. 9 (1) din OUG nr. 34/2014, clientul are dreptul sa se retraga din contract, fara a specifica un motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor de la client.
11.2. Inainte de a returna produsele, va rugam sa contactati echipa noastra de asistenta pentru clienti sunand la 0372 73 73 73 (luni-vineri 9:00 - 18:00) sau prin e-mail la CustomerService@ro.maccosmetics.com, pentru ca dumneavoastra sa fiti indrumat in ceea ce priveste proedura de retur, sa prezentati motivele retragerii dumneavoastra sau sa discutati orice alta problema privind returnarea produselor.
Pentru a facilita procedura, sugeram ca clientul sa urmeze instructiunile echipei noastre de de asistenta pentru clienti care poate aranja pentru societatea noastra de curierat colaboratoare sa preia pachetul si sa il returneze in depozitul nostru.
11.3. Notificarea intentiei clientilor de a-si exercita dreptul de retragere poate fi facuta prin trimiterea unui e-mail la CustomerService@ro.maccosmetics.com cu detaliile comenzii clientului, inclusiv numarul comenzii clientului si descrierea produselor care sunt returnate. In cadrul ambalajului comenzii, clientul va gasi o nota de expediere cu detalii despre comanda impreuna cu detaliile procesului nostru de returnare. De asemenea, clientul isi poate exercita dreptul de retragere prin completarea Formularului de Retur care este inclus in ambalajul comenzii si prin trimiterea produselor si a Formularului de Retur completat catre noi in termen de paisprezece (14) zile calendaristice de la data cand a obtinut fizic produsele. Produsele trebuie returnate in starea initiala ("ca noi") in care au fost livrate clientului, care trebuie sa se asigure, in special, ca produsele nu sunt deteriorate, modificate sau utilizate. Daca produsele enumerate in nota de expediere nu se potrivesc cu cele continute in livrarea dvs., clientul ne va notifica imediat prin apelarea 0372 73 73 73.
11.4. Serviciul nostru pentru Clienti va emite apoi clientului un numar de autorizatie si o confirmare prin e-mail. Clientul este invitat sa pastreze numarul sau de autorizare pentru referinta la Serviciul Clienti cu privire la aceasta chestiune.
11.5. In cazul in care clientul returneaza produse din alte motive decat defectele produselor sau livrarea incompleta sau incorecta, acesta va trebui sa plateasca pentru returnarea produselor catre noi. In cazul in care returnarea se face prin societatea noastra de curierat colaboratoare, costul transportului de retur va fi dedus din suma finala care va fi returnata/rambursata clientului. Daca returnarea se face in Romania, costul pentru curierul de retur ce va fi dedus va fi de 15 lei. In cazul in care clientul opteaza pentru utilizarea unei alte companii de curierat, acesta plateste direct costul returului.
Orice returnare se va face la urmatoarea adresa: Soseaua de Centura Nr. 13A, Centrul Logistic Central, Comuna Chiajna, Judetul Ilfov, România, Cod poștal: 077040.
11.6. In exercitarea dreptului de renuntare, ne angajam sa rambursam clientului pretul produselor (inclusiv costul initial de licrare al produselor catre client cu respectarea clauzei 11.7) in termen de paisprezece 14 zile calendaristicede la data la care suntem informati cu privire la decizia clientului de a returna produsele, cu conditia ca produsele sa fie returnate nefolosite si nedeteriorate, in masura in care acestea au fost pastrate si utilizate cu toata grija si atentia cuvenite (si numai in masura in care este necesar pentru a evalua natura, caracteristicile si functia produsului) sau clientul face dovada transmiterii conforme a pachetului, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care clientul ne-a informat despre retragere. Vom amana rambursarea sumelor relevante pana la data la care primim produsele nefolosite si nedeteriorate in cazul in care dvs. le trimiteti. In cazul in care clientul opteaza pentru returnarea produselor prin intermediul societatii noastre de curierat colaboratoare, conform instructiunilor echipei noastre de servicii pentru clienti, costul returului este cel prevazut la clauza 11.5 si se deduce din suma care trebuie rambursata Clientului in conformitate cu clauza 11.5. In orice caz, clientul va suporta costul transportului pentru returnarea produselor.
11.7. In orice caz, nu avem obligația de a returna/rambursa costurile suplimentare de transport daca clientul a ales in mod expres alta metoda de livrare decat metoda cea mai rentabila oferita de noi (si afisata pe site-ul nostru).
11.8. Rambursarile se vor face doar în contul cartii de credit/metodei de plata initial utilizate. In special, pentru comenzile platite prin metoda numerar la livrare (COD), clientul trebuie sa ne furnizeze un cont bancar pentru a debita suma echivalenta. Vom trimite clientului un e-mail de notificare odata ce a fost efectuata rambursarea.
11.9. Este recomandabil ca pachetul continand produsele returnate sa fie trimis printr-un un serviciu de livrare inregistrat (unul care necesita o semnatura la primire). Nu putem raspunde pentru produse returnate pierdute in tranzit.
11.10. Indiferent de metoda de returnare a produselor, clientii sunt rugati sa pastreze dovada livrarii (de exemplu, chitanta curierului) pentru a avea dovezi ca au returnat produsele in cazul putin probabil in care nu vom primi bunurile returnate.
11.11. Prevederile de mai sus se aplica numai achizitiilor efectuate online. Produsele achizitionate la un magazin vor fi supuse politicii de returnare a fiecarui magazin. Retururile sau schimburile pentru achizitii efectuate in magazinul M∙A∙C ROMANIA nu pot fi efectuate catre M∙A∙C ROMANIA Online. Retururile pentru achizitiile facute online nu vor fi acceptate pentru returnare sau schimb la un magazin M∙A∙C ROMANIA.

12. Lipsa conformitatii

12.1. In caz de neconformitate a produselor conform Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora (“Legea nr. 449/2003”), se vor aplica garantiile legale stabilite de Art. 10 din Legea nr. 449/2003. Clientul are dreptul ca produsele sa fie aduse la conformitate in mod gratuit prin reparatie sau inlocuire. In cazul neindeplinirii unuia dintre remediile de mai sus, clientul are dreptul la o reducere corespunzatoare a pretului produselor sau la anularea contractului. Clientul renunta la aceste drepturi daca nu ne va notifica neconformitatea in termen de doua luni de la data la care clientul a detectat o astfel de neconformitate. Vom fi tinuti raspunzatori in cazul in care neconformitatea devine evidenta in termen de doi ani de la livrarea produselor. In orice caz, actiunile menite sa constate o neconformitate care nu este ascunsa cu rea credinta de catre noi vor expira in mod automat in douazeci si sase de luni dupa livrarea produselor.] Orice reparatie sau inlocuire se va efectua intr-un interval de timp care nu poate depasi 15 zile calendaristice de la momentul la care clientul ne-a informat despre lipsa de conformitate sau ne-a livrat produsele.
12.2. In caz de livrare incompleta sau incorecta, ne vom obliga, pe propriul cost, sa corectam eroarea si sa furnizam clientului cantitatea corecte de produse pe care le-a comandat.

13. Legea aplicabila si jurisdictia

13.1. Acesti Termeni si Conditii sunt guvernate de legea romana si trebuie interpretate in conformitate cu legile romane relevante.
13.2. Orice litigii care rezulta din interpretarea, valabilitatea si/sau executarea acestor Termeni si Conditii sunt supuse jurisdictiei instantelor competente.
13.3. In conformitate cu Regulamentul UE nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum, puteți, de asemenea, sa transmiteti spre solutionare litigiile catre platforma online a Comisiei Europene, disponibila la adresa:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
13.4. De asemenea, in conformitate cu prevederile Ordonantei de Guvern nr. 38 din 2015 privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre consumatori si comercianti, puteti sa transmiteti spre solutionare litigiile legate de vanzarea produselor catre urmatoarea entitate de Solutionare Alternativa a Litigiilor:
http://www.anpc.gov.ro/

14. Contacte

13.1. Pentru orice informatii si asistenta privind produsele si metodele de cumparare prin intermediul site-ului, clientul ne poate contacta prin e-mail la adresa CustomerService@ro.maccosmetics.com sau prin telefon la numarul: 0372 73 73 73.