Cine suntem

Ce înseamnă M·A·C

M·A·C este liderul mondial în makeup datorită expertizei de neegalat în TEHNICA artistică.

M·A·C celebrează diversitatea și INDIVIDUALITATEA - suntem pentru Toate Vârstele, Toate Rasele, Toate Genurile.

M·A·C este o COMUNITATE care se mândrește cu makeup artiști profesioniști ce lucrează împreună pentru a însufleți viziunea brandului.

M·A·C este primul brand care dictează TENDINȚELE, în colaborare cu talente de top din lumea modei, a artei și a culturii pop. Artiștii noștri creează tendințele în backstage la săptămânile modei din toată lumea.

M·A·C crede cu tărie în RESPONSABILITATEA SOCIALĂ, având inițiative ca VIVA GLAM sau Fondul M·A·C AIDS ca temelie a culturii noastre unice.

Nașterea unui cult:
De la Wow la Now!

Toate Vârstele, Toate Rasele, Toate Genurile... Un brand profesional de makeup care dictează tendințele în backstage la săptămânile modei din jurul lumii. Azi, M·A·C înseamnă atât de multe lucruri pentru milioanele de fani din fiecare colț al planetei, însă un fenomen global trebuie să înceapă de undeva.

Make-up Art Cosmetics a luat naștere în Toronto, Canada. Frank Toscan, makeup artist și fotograf, împreună cu Frank Angelo, proprietarul unui salon, au devenit frustrați de lipsa de produse de makeup care ar putea fi folosite pentru fotografie, așa că au decis să își creeze propriile produse. La început, au creat produsele în bucătăria lor și le-au vândut direct din salon colegilor din branșă, makeup artiștilor, modelelor, fotografilor. Curând, stiliștii și editorii de modă au devenit și ei interesați. În timp, popularitatea lor a crescut, iar duo-ul a decis să lanseze M·A·C în Martie, 1984, într-un centru comercial din Toronto.

Abordarea lor era chic-utilitară, produsele de makeup fiind ambalate în borcănașe negre, nu în ambalaje clasice. În timp ce alte branduri de top ale vremii erau predominant focusate pe produse de îngrijire a pielii, M·A·C a ales să se identifice ca o autoritate în culoare. Pentru prima dată în istoria industriei, cei care serveau în magazin erau makeup artiști. Una din cele mai populare alegerei era un ruj roșu mat, care a devenit și mai în vogă după ce Madonna l-a purtat într-un editorial, urmând ca aceeași vedetă să fie văzută purtând un tricou M·A·C.

Compania a surprins industria frumuseții prin oferta sa vastă de produse care îmbinau perfect stilul elegant cu cel de stradă. În culise, M·A·C avea o abordare total diferită. În loc să se folosească de tehnici promoționale tradiționale, M·A·C se baza pe intergitatea liniei de produse atent create. Imaginea brandului era, în plus, învăluită într-o aură scandaloasă. O companie ce prețuiește individualitatea și exprimarea liberă înainte de orice, M·A·C a adus în magazinele sale elegante o influență teatrală și drag.

În 1994, pe măsură ce virusul HIV și SIDA erau tot mai răspândite în lume, M·A·C a ales ca beneficiari pentru focusul lor caritabil organizații care luptau împotriva HIV/SIDA, iar Fondul M·A·C AIDS a fost creat. Până astăzi, campania VIVA GLAM a strâns peste 340 de milioane de dolari în lupta sa cu HIV/SIDA, avându-i ca ambasadori pe vedete ca Lady Gaga, Pamela Anderson și Nicky Minaj.

Membră a grupului Estee Lauder din 1994, M·A·C se află azi în peste 90 de țări din jurul lumii. Continuă să creeze noi categorii, produse și peste 50 de colecții anual, toate continuând să se ridice la așteptările atât ale clienților de zi cu zi, cât și ale makeup artiștilor profesioniști.

Colaborările cu nume iubite din cultura pop, artă și modă au inclus nume ca Rihanna, Lorde, Proenza Schouler, The Rocky Horror Picture Show și Brooke Shields. Acestea continuă să crească influența și relevanța brandului în rândul fanilor existenți dar și a clienților noi, în timp ce makeup artiștii noștri din backstage-ul a peste 200 de show-uri din întreaga lume, lucrând cu branduri ca Prabal Gurung sau Viviene Westwood, mențin statutul de invidiat al M·A·C ca trendsetter în industria frumuseții.

 

This content contains code that should not be entered into CMS content.

Please remove the code and put it instead into templates and/or the site's CSS or Javascript files.

This code risks breaking the site's frontend display, breaking the CMS edit screen, and causing difficulties when localizing this content to another locale.