RETUR
La M·A·C Cosmetics Online, satisfacția dumneavoastră este garantată. Dacă, din orice motiv, nu sunteți complet mulțumit(ă) de produsele achiziționate de pe M·A·C Cosmetics Online, le puteți returna în starea originală pentru o rambursare, în termen de paisprezece (14) zile de la data primirii acestora.
Dacă doriți să returnați un produs (sau produse) achiziționat(e) de pe M·A·C Cosmetics Online, vă rugăm să urmați cei 4 pași simpli de mai jos:
1. CONTACTAȚI-NE PRIN CHAT SAU LA +40316318737
Înainte de a returna produsele, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți prin chat sau telefonic la +40316318737, pentru a vă ajuta cu procedura de retur, pentru a oferi motivele anulării sau pentru a discuta orice alte aspecte legate de returnarea produselor.
2. AMBALAȚI PRODUSUL
Ambalează cu grijă articolele în cutie și include Nota de Livrare pe care ai primit-o împreună cu comanda.
Produsele trebuie returnate în starea lor inițială („ca noi”) în care au fost livrate, iar tu trebuie să te asiguri, în special, că produsele nu sunt deteriorate, modificate sau folosite. Dacă dorești să returnezi întreaga comandă, toate produsele trebuie returnate, inclusiv cadourile și mostrele.
3. EXPEDIAȚI PACHETUL
Echipa noastră de asistență pentru clienți poate aranja ca firma de curierat parteneră să ridice coletul și să îl returneze la depozitul nostru. Nu vi se va cere să plătiți direct curierului pentru transportul returului.
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Care este costul de livrare pentru retururi?
Dacă returnați produsele din alte motive decât defecte, livrare incompletă sau livrare greșită, costul transportului va fi dedus din suma finală care vă va fi rambursată.
Cât durează și cum voi primi banii pentru produsele returnate?
Rambursarea va fi procesată în termen de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele, cu condiția ca acestea să fie returnate ambalate, neutilizate și nedeteriorate. Dacă trimiteți produsele direct către noi, vom amâna rambursarea până la primirea acestora în stare neutilizată și nedeteriorată.
Rambursările vor fi efectuate exclusiv prin metoda de plată originală utilizată. În special, pentru comenzile achitate ramburs, va trebui să ne furnizați un cont bancar în care să putem vira suma echivalentă. Veți primi un e-mail de notificare după ce rambursarea a fost efectuată. Timpul necesar pentru ca suma să fie creditată în contul dumneavoastră poate varia și depinde de banca emitentă. Pentru detalii, vă rugăm să contactați banca dumneavoastră.
Pot schimba un produs?
Schimbul de produse nu este posibil. Dacă doriți să returnați unul sau mai multe produse, vă rugăm să urmați procedura de retur descrisă mai sus și apoi să plasați o nouă comandă pentru produsele dorite.
Am primit un cadou. Pot să-l returnez?
Dacă ați primit un cadou și doriți să-l returnați, clientul care a făcut achiziția originală trebuie să urmeze procedura de retur descrisă mai sus, iar el/ea va primi rambursarea sumei corespunzătoare comenzii.
Pot returna un produs cumpărat dintr-un magazin M·A·C?
La M·A·C Cosmetics Online, putem accepta doar retururi pentru produsele achiziționate de pe site-ul nostru. Produsele cumpărate dintr-un magazin fizic M·A·C trebuie returnate la locația de unde au fost achiziționate. Aceste produse sunt supuse politicii de retur a fiecărui magazin în parte.
Am primit produse deteriorate. Ce trebuie să fac?
Când primiți comanda, vă rugăm să inspectați cutia pentru eventuale daune care pot apărea în timpul livrării. Este normal ca ambalajul exterior să prezinte unele semne de uzură; totuși, dacă produsele sunt deteriorate, vă rugăm să păstrați cutia, materialele de ambalare și articolele din interior și să ne contactați cât mai curând posibil prin chat sau la +40316318737.