20 Iunie 2019

Programul de loialitate M·A·C Lover România: Termeni și Condiții pentru participare

VA RUGĂM SĂ CITIȚI CU ATENȚIE ACEȘTI TERMENI ȘI CONDIȚII ÎNAINTE DE A VĂ ÎNSCRIE ÎN PROGRAMUL DE LOIALITATE M·A·C LOVER ROMÂNIA. PRIN ÎNSCRIEREA ÎN PROGRAM, ACCEPTAȚI TERMENII DESCRIȘI MAI JOS, PRECUM și CEI LA CARE SE FACE REFERINȚĂ. DACĂ NU SUNTEȚI DE ACORD CU ACEȘTI TERMENI, VĂ RUGAM SĂ NU PARTICIPAȚI LA PROGRAM.

SECȚIUNEA 8 CONȚINE MENȚIUNI LEGATE DE RENUNȚAREA LA ACȚIUNI LEGALE ȘI LIMITAREA RĂSPUNDERII. ACESTE MENȚIUNI VĂ AFECTEAZĂ DREPTURILE. VĂ RUGĂM SĂ LE CITIȚI și PRIN ÎNSCRIEREA ÎN PROGRAM SUNTEȚI ÎN TOTALITATE DE ACORD CU TOȚI TERMENII ȘI CONDIȚIILE PROGRAMULUI, INCLUSIV CU CLAUZELE PRIVIND LIMITAREA RĂSPUNDERII ȘI RENUNȚAREA LA DREPTURI.

  1. Criterii Generale de Eligibilitate

    1. Programul de loialitate M·A·C Lover România (“Programul”) este oferit la discreția Estée Lauder ROMÂNIA SRL - (“M·A·C Cosmetics”, “Compania”, “noi” “al nostru” sau “noi”). Programul este deschis persoanelor fizice numai în scop personal și este limitat la un cont per persoană. Societățile comerciale, asociațiile sau alte grupuri nu pot participa în program. Persoanele cu reședință în România și în vârstă de cel puțin 18 ani, care oferă și păstrează o adresă validă de email pot deveni membri. Angajații M·A·C Cosmetics și colaboratorii își pot crea un cont pentru uz personal. Membrii M·A·C PRO nu sunt eligibili pentru acest program. Nu este necesară nicio achiziție pentru a va înscrie în program. Programul nu poate fi folosit în scopuri comerciale și ne rezervăm libertatea de a refuza crearea unui cont pentru orice motiv.
    2. Prin înscrierea în Program și dobândirea statutului de membru, dumneavoastră (individual sau colectiv, “dumneavoastră,” “al dumneavoastră,” sau “Membru”), vă exprimați acordul ca ați citit, înțeles și agreat că vi se vor aplica acești Termeni și Condiții privind participarea la Program (“Termenii”) precum și orice alte modificări pe care le facem ulterior. Ar trebui să revizuiți acești Termeni și politicile aferente și întrebările adresate în mod frecvent (Întrebări Frecvente), pentru a înțelege termenii și condițiile care se aplica în Program, întrucât pot să apară modificări periodice. Acești Termeni nu influențează termenii și condițiile altor acorduri pe care le aveți cu noi, inclusiv acordurile privind produsele și serviciile. Prin înscrierea în acest program, agreați și Politica de Confidențialitate. și Termenii și Condițiile site-ului nostru, incorporate aici prin referință. Dacă nu agreați acești termeni privind politica de confidențialitate și termenii și condițiile aferente site-ului nostru, nu puteți participa la program.
    3. Programul este disponibil doar în magazinele M·A·C Cosmetics din România.
  2. Înscrierea în Program

    1. Persoanele eligibile se pot înscrie în Program folosind una dintre opțiunile de mai jos:
      1. Vizitați un magazin M·A·C Cosmetics din România și spuneți-i unui Makeup Artist că doriți să vă înregistrați în Program sau accesați secțiunea “Alătură-te M·A·C Lover” pe www.maccosmetics.ro și urmați pașii indicați pentru înscrierea în program.
      2. Trebuie să ne oferiți numele complet, adresa de email, numărul de telefon mobil și codul poștal pentru a vă înscrie. Pentru a accesa anumite beneficii și recompense, va trebui să ne oferiți data de naștere, dar acest lucru nu este obligatoriu pentru a vă înscrie în program. Pentru a avea acces la beneficiile complete ale programului de loialitate, va fi nevoie să comunicați adresa poștală completă (incluzând codul poștal) și numărul de telefon. Aceste informații nu sunt obligatorii însă anulează șansa dumneavoastră de a accesa beneficiile complete ale programului. Sunteți unicul răspunzător pentru acuratețea informațiilor furnizate și pentru actualizarea lor. Vă puteți actualiza informațiile personale accesând contul dumneavoastră online, pe www.maccosmetics.ro, în magazin, cu ajutorul unui Makeup Artist sau contactând Serviciul Clienți la numărul de telefon 0372737373 sau la adresa de email customerservice@ro.maccosmetics.com .
      3. Unui singur cont îi pot fi asociate o singură persoană, o singură adresă de email și o singură adresă poștală. În cazul unei dispute pe tema identității unui membru înscris în Program, membrul va fi identificat drept posesorul adresei de email oferite la momentul înscrierii. În scopul prezenților Termeni, ‘posesorul autorizat al contului’ este persoana fizică asociată contului de email de către furnizorul de internet sau de altă organizație (ex. Societate comercială, instituție educațională etc.) responsabilă cu asocierea adreselor de email pentru domeniile asociate cu adresa de email oferită.
  3. Beneficiile Programului

    1. Programul este un mod de a recompensa și de a le mulțumi clienților noștri fideli pentru achiziționarea de produse sau alte activități conexe Programului. Puteți debloca niveluri de loialitate prin anumite achiziții eligibile sau prin anumite acțiuni descrise în program. Achizițiile eligibile și alte oportunități pentru a debloca nivelurile de loialitate din cadrul programului vor fi publicate pe platforme (Ex. în magazine, în campanii de marketing, în social media etc.). Odată ce deblocați un nivel de loialitate deveniți eligibil(ă) pentru anumite beneficii și recompense aplicabile acelui nivel, beneficii ce se pot schimba din când în când și pot fi disponibile în cantitate limitată. Vizitați pagina noastră cu întrebări frecvente (Întrebări Frecvente) pentru o listă actualizată a beneficiilor și a recompenselor.
    2. Programul este unul pe niveluri, construit în funcție de suma pe care un membru a cheltuit-o într-un singur an calendaristic. Sunt 4 niveluri cu beneficii specifice - Lover, Seduced, Devoted și Obsessed. Nivelurile sunt bazate pe achizițiile eligibile din magazinele M·A·C din România, pe parcursul unui an calendaristic. Atunci când va înscrieți, veți intra automat la Nivelul 1, Lover și veți fi eligibil(ă) pentru toate beneficiile de care se bucura un client Lover. Cumpărăturile în valoare de 750 RON (cu TVA inclus) sau mai mult într-un an calendaristic sunt necesare pentru a avansa la Nivelul Seduced și pentru a beneficia de beneficiile nivelului Seduced. Achizițiile în valoare de 1500 RON sau mai mult într-un an calendaristic sunt necesare pentru a avansa la nivelul Devoted și pentru a beneficia de beneficiile nivelului Devoted. Achizițiile în valoare de 3000 RON sau mai mult într-un an calendaristic sunt necesare pentru a avansa la nivelul Obsessed și pentru a beneficia de beneficiile nivelului Obsessed.În anul în care intrați în program, nivelurile sunt raportate la achizițiile dumneavoastră eligibile din anul calendaristic anterior. În luna ianuarie a fiecărui an, nivelul va fi actualizat în funcție de suma cheltuită pe produse și servicii în timpul anului calendaristic anterior, iar punctele neconsumate vor fi resetate la zero pentru anul calendaristic în curs. În primul an de când un client existent se înscrie în program, vom calcula achizițiile din anul calendaristic anterior și vă vom încadra în nivelul corespunzător (fără alte puncte), dar veți fi eligibil(ă) pentru restul beneficiilor încă din prima zi. De exemplu, daca v-ați înscris în Program pe 1 februarie 2019 și ați făcut prima achiziție folosind numărul de identificare din Program pe 15 februarie 2019, nivelul pentru 2020 va fi stabilit în funcție de achizițiile făcute în anul 2019, iar punctele vor fi acumulate considerând achizițiile făcute în anul calendaristic în curs. Nivelurile sunt raportate la achizițiile de produse și servicii eligibile din anul calendaristic (1 ian - 31 dec). Pentru ca achiziția dumneavoastră eligibila sa fie înscrisa în Program, trebuie sa fiți înscris(ă) în Program și să oferiți numărul de identificare ca membru prin oferirea informațiilor de membru angajatului M·A·C din magazine. Pentru a câștiga puncte, recompense și beneficii, achiziția trebuie să constea în produse și servicii eligibile. Cumpărăturile eligibile includ produsele și serviciile la preț întreg (TVA inclus) și exclud cardurile cadou, alte taxe de vânzare, daca sunt aplicabile, taxele de transport și de livrare, precum și alte taxe sau achiziții descrise de noi din când în când, inclusiv, dar nu și limitate la, produsele premium selectate și servicii, și alte produse specificate.
    3. Conturile și recompensele nu pot fi împărțite sau combinate. Doar membrul care plătește pentru produse poate acumula beneficii și recompense. Ne rezervam dreptul de a monitoriza numărul de conturi pe familie și de a refuza, unifica sau închide conturile duplicat în orice moment.
    4. Beneficiile și recompensele câștigate prin Program nu au valoare monetara, nu sunt transferabile, iar dumneavoastră nu aveți niciun drept de proprietate asupra recompenselor sau asupra unor alte beneficii din program. Balanța de puncte din Program va fi scăzută sau crescută, dacă o parte din achiziții sunt returnate sau anulate sau dacă creditul a fost obținut fraudulos sau prin activități care încalcă acești Termeni descriși de noi. Nu suntem responsabili pentru recompense pierdute în urma unor activități frauduloase conduse de dumneavoastră sau de un terț. Nu suntem responsabili pentru recompense care sunt pierdute, furate sau distruse. Nu suntem responsabili daca nu ridicați recompensele în timp util și puteți pierde dreptul sa le ridicați ca urmare a unei solicitări întârziate sau unor alte cauze. Vânzarea, barterul, transferul sau alocarea de recompense și beneficii oferite prin Program, dar nu de noi, sunt interzise în mod expres.
    5. Ne rezervăm dreptul de a schimba beneficiile Programului, modul de accesare a nivelelor de loialitate și modul în care evaluăm și recompensăm achizițiile eligibile și/sau alte activități din cadrul Programului. Ne rezervăm dreptul de a limita numărul de achiziții sau activități eligibile pentru Program și/sau pentru un anumit nivel, numărul sau tipurile de recompense și beneficii pe care le-ai putea primi sau câștiga la fiecare nivel, pentru o anumită perioadă de timp sau pe întreaga durată a Programului, și/sau orice combinație în acest sens. Beneficiile și recompensele pentru cumpărăturile din magazinele de desfacere deținute sau operate de M·A·C Cosmetics în România se vor reflecta după finalizarea cumpărăturilor. Dacă ai îngrijorări că o achiziție sau o altă activitate nu a fost aplicată corespunzător contului tău, trebuie să contactezi Serviciul Clienți la numărul de telefon 0372737373 sau la adresa de email customerservice@ro.maccosmetics.com .
    6. În cazul comunicării pe email, trebuie să indici numele și adresa de email asociată contului tău, data activității în cadrul Programului și problema sau problemele cu care te confrunți. Comunicarea trebuie să aibă loc în decurs de treizeci (30) de zile de la data activității în cadrul Programului. Nu suntem responsabili pentru notificări târzii despre achiziții sau pentru ale activități din cadrul Programului care nu au fost creditate într-un cont.
    7. Recompensele și beneficiile pot fi obținute doar în magazinele de desfacere deținute sau operate de M·A·C Cosmetics în România.
    8. Recompensele nu pot fi schimbate sau returnate pentru un alt produs sau serviciu, sau pentru rambursarea banilor.
    9. Produsele și serviciile disponibile prin Program și orice mostre pe care ți le oferim sunt doar pentru utilizare personală. Nu poți vinde sau revinde niciun produs, serviciu sau mostră pe care le achiziționezi sau primești din partea noastră. Ne rezervăm dreptul să anulăm sau să reducem cantitatea, la discreția noastră, a oricărei solicitări de produse și servicii de furnizat despre care considerăm, la discreția noastră, că ar putea rezulta în încălcarea Termenilor noștri.
  4. Comunicarea de Marketing

    1. M·A·C Lover este un program de loialitate și comunicare cu clienții al M·A·C Cosmetics. În conformitate cu programul, membrii au dreptul să beneficieze de consultații de specialitate pentru diagnosticarea tenului, oferte speciale, invitații personalizate la evenimente, noutăți despre companie și marcă prin corespondență promoțională, prin toate canalele de comunicare (print, email, telefon, sms, mms etc.). Poți afla mai multe despre politica de comunicare consultând Politica de Confidențialitate.
  5. Rezilierea și Modificarea

    1. Programul și beneficiile sale sunt oferite doar la discreția noastră. Avem posibilitatea, la discreția noastră, de a anula, modifica, restricționa sau rezilia acești Termeni, Întrebările Frecvente și/sau Programul sau orice aspect ori element al Programului în orice moment, fără notificare prealabilă, chiar dacă aceste schimbări pot afecta valoarea recompenselor și beneficiilor deja acumulate ori câștigate și/sau abilitatea de a răscumpăra recompense sau beneficii acumulate.
    2. Ne rezervăm dreptul, în orice moment, la discreția noastră: (1) de a vă exclude ca membru al Programului; (2) de a întrerupe participarea dvs. ca membru în Program; și/sau (3) de a suspenda sau de a face un audit al contului de membru, oricât de îndelungat, fără notificare prealabilă. Orice suspiciune de abuz asupra Programului, nerespectare a oricăror Termeni, inactivitate pentru mai mult de 24 de luni, activități ilegale, fraudă, interpretare greșită sau comportament în contradicție cu acești Termeni și/sau în detrimentul nostru și al intereselor noastre, inclusiv dar fără a se limita la utilizarea în mod suspectat a fi ilegal, frauduloasă sau neautorizată a oricăror recompense și/sau beneficii incluse în Program, poate rezulta în revocarea calității de membru și te pot face neeligibil pentru orice participare viitoare în Program. Dacă statutul tău de membru este revocat, orice recompense sau beneficii din contul tău vor expira automat, iar accesul tău la Program și elementele sale va fi reziliat automat, la discreția noastră. Dacă, la discreția noastră, avem suspiciuni de fraudă, interpretare greșită, abuz sau încălcare a acestor Termeni, ne rezervăm dreptul de a acționa legal în mod adecvat.
    3. Dacă decizi că nu mai dorești să fii parte din Program, îți poți anula statutul de membru în orice moment, contactând Serviciul Clienți prin email la customerservice@ro.maccosmetics.com sau sunând la telefon 0372737373 sau informând un Artist din orice magazin de desfacere deținut sau operat de M·A·C Cosmetics în România.
  6. Exonerarea de Garanții; Limitarea Răspunderii

    1. NICI M·A·C COSMETICS ȘI NICI COMPANIA-MAMĂ, SUBSIDIARELE, AFILIAȚII, PARTENERII SAU LICENȚIATORII NU POT OFERI REPREZENTARE SAU GARANȚII DE ORICE FEL, EXPRESE SAU IMPLICITE, ÎN LEGĂTURĂ CU ACEȘTI TERMENI AI PROGRAMULUI SAU ORICE RECOMPENSE ȘI BENEFICII ASOCIATE CU PROGRAMUL, INCLUSIV DAR FĂRĂ A SE LIMITA LA GARANȚII DE VANDABILITATE, NEÎNCĂLCARE SAU POTRIVIRE CU UN ANUMIT SCOP, CU EXCEPȚIA CAZURILOR ÎN CARE ASEMENEA REPREZENTĂRI SAU GARANȚII NU POT FI EXCLUSE DIN PUNCT DE VEDERE LEGAL.
    2. EȘTI DE ACORD CĂ, ÎN LIMITELE LEGII, NICI M·A·C COSMETICS ȘI NICI COMPANIA-MAMĂ, SUBSIDIARELE, AFILIAȚII, PARTENERII SAU LICENȚIATORII NU VOR FI RESPONSABILI SAU NU VOR AVEA NICIO RASPUNDERE CONTRACTUALĂ , NU VOR OFERI GARANȚII SAU RĂSPUNDERE DELICTUALĂ PRENTRU PREJUDICIEREA (INCLUSIV PRIN NEGLIJENȚĂ) ÎN CAZ DE (a) ÎNTRERUPEREA ACTIVITĂȚII; (b) ÎNTÂRZIEREA SAU ÎNTRERUPEREA ACCESULUI LA PROGRAM; (c) DATE NELIVRATE, PIERDUTE, FURATE, LIVRATE GREȘIT, CORUPERE, DISTRUGERE SAU ALTE MODIFICĂRI; (d) PIERDERI SAU PREJUDICII DE ORICE TIP, CE AU REZULTAT DE PE URMA COLABORĂRILOR CU TERȚI SAU A PREZENȚEI UNOR LEGĂTURI / LINKURI ALE TERȚILOR PE SITE SAU A UTILIZĂRII ORICĂROR RECOMPENSE ȘI BENEFICII DIN PROGRAM; (e) VIRUȘI DIN COMPUTER, ERORI SAU DEFECȚIUNI DE SISTEM CE POT SĂ APARĂ ÎN LEGATURA CU UTILIZĂREA SITE-ULUI DE CĂTRE TINE, INCLUSIV LEGĂTURILE CU SAU DE LA SITE-URILE UNOR TERȚI; (f) ORICE INFORMAȚIE INEXACTĂ SAU OMISĂ DIN CONȚINUTUL PROGRAMULUI; SAU (g) EVENIMENTE ÎN AFARA CONTROLULUI NOSTRU REZONABIL. NU OFERIM REPREZENTARE SAU GARANȚII CĂ PROBLEMELE SAU DEFECTELE VOR FI CORECTATE.
    3. MAI DEPARTE, NICI M·A·C COSMETICS ȘI NICI COMPANIA-MAMĂ, SUBSIDIARELE, AFILIAȚII, PARTENERII SAU LICENȚIATORII NU VOR FI RESPONSABILI SAU RĂSPUNZĂTORI, ÎN LIMITELE LEGII, PENTRU ORICE PREJUDICIU INDIRECT, SPECIAL, PUNITIV, INCIDENTAL SAU COLATERAL DE ORICE TIP (INCLUSIV PIERDEREA PROFITURILOR) ÎN LEGĂTURĂ CU ACEST PROGRAM SAU / ȘI CU PARTICIPAREA TA LA EL, CHIAR ȘI ÎN CAZUL RASPUNDERII CONTRACTUALE, GARANȚII SAU RĂSPUNDERE DELICTUALĂ PENTRU PREJUDICII (INCLUSIV PRIN NEGLIJENȚĂ), CHIAR DACĂ AM FOST ATENȚIONAȚI ÎN LEGĂTURĂ CU POSIBILITATEA PRODUCERII UNOR ASTFEL DE PREJUDICII ȘI ÎN NICIUN CAZ RĂSPUNDEREA NOASTRĂ AGREGATĂ MAXIMĂ NU POATE DEPĂȘI O SUTĂ DE DOLARI ($100.00).
    4. ESTI DE ACORD CA NICIO PLÂNGERE SAU ACȚIUNE PE TEMEI CONTRACTUALI, GARANȚII SAU DELICTUAL (INCLUSIV NEGLIJENȚĂ) REZULTATĂ DIN SAU ÎN LEGATURĂ CU PARTICIPAREA TA ÎN PROGRAM, FOLOSIREA ORICĂROR RECOMPENSE SAU A ALTOR BENEFICII SAU A ACESTOR TERMENI, NU VA PUTEA FI FORMULATĂ MAI TÂRZIU DE UN (1) AN DE LA CAUZA ACȚIUNII REFERITOARE LA REVENDICAREA TA. DACĂ NU EȘTI SATISFĂCUT DE PROGRAM, ÎNCHEIEREA CALITĂȚII DE MEMBRU ÎN PROGRAM ESTE SINGURUL TĂU INSTRUMENT PENTRU REMEDIERE. NU AVEM NICIO OBLIGAȚIE, RĂSPUNDERE SAU RESPONSABILITATE FAȚĂ DE TINE.
    5. Îți poți anula statutul de membru în orice moment, informând un Artist din orice magazin de desfacere deținut sau operat de M·A·C Cosmetics în România sau transmițând o solicitare pe email către serviciul nostru pentru clienți la adresa customerservice@ro.maccosmetics.com .
  7. Compensarea Daunelor

    1. Ești de acord să aperi, compensezi și să ne consideri nevinovați pe noi, compania-mamă, subsidiarele, afiliații, licențiatorii, ofițerii, directorii, angajații și agenții noștri, pentru orice pierdere, distrugere sau costuri, inclusiv cheltuieli de avocatură rezonabile, ca urmare a oricărei plângeri a unui terți, acțiuni sau cereri care au rezultat din participarea ta la Program și au încălcat orice lege, regulă, reglementare sau acești Termeni.
  8. Legea Aplicabilă și Soluționarea Litigiilor

    1. Legea care guvernează acest Program și acești Termeni și în conformitate cu care Programul și Termenii sunt interpretați este legea română.
    2. ORICE LITIGII ÎN LEGĂTURĂ CU ACEST PROGRAM, ACEȘTI TERMENI, STATUTUL TĂU DE MEMBRU, SAU RELAȚIILE DINTRE PĂRȚI VOR FI SOLUȚIONATE STRICT DE CĂTRE INSTANȚELE DE DREPT COMUN COMPETENTE DIN BUCUREȘTI ȘI ÎN CONFORMITATE CU LEGEA ROMÂNĂ APLICABILĂ.
  9. Confidențialitate

    1. Punem preț pe confidențialitatea datelor tale. Datele personale colectate de la tine în legătură cu Programul, inclusiv dar fără a se limita la achizițiile realitate în legătură cu statutul de membru în Program, vor fi folosite și dezvăluite de noi în conformitate cu Politica de Confidențialitate.
    2. Membrii își dau acordul explicit pentru a oferi Companiei responsabilitatea de a le utiliza și procesa datele, fie prin ea însăși, fie prin terți însărcinați să ducă la îndeplinire anumite procese, la cererea companiei sau în numele său. Datele personale ale Membrilor vor fi stocate de către Companie și vor fi utilizate exclusiv și numai pentru scopurile acestui program și anume pentru a verifica detaliile personale ale Membrilor, pentru a livra cadouri etc., precum și pentru notificarea Membrilor despre activități promoționale și publicitare ale Companiei. În fiecare caz, datele personale ale Membrilor vor fi stocate în conformitate cu Politica de Confidențialitate.
  10. Contactează-ne

    1. Pentru informații despre program și statutul de membru, contactează-ne la numărul de telefon 0372737373, număr cu tarif normal de pe teritoriul României, sau la adresa de email customerservice@ro.maccosmetics.com. Nu suntem responsabili pentru întârzierea sau pierderea cererilor sau a corespondenței, datorate serviciilor de email sau internet. Poți consulta și răspunsurile furnizate pentru întrebările adresate frecvent în secțiunea noastră (Întrebări Frecvente).