Ultima actualizare: 1 aprilie 2024

Programul de Loialitate M·A·C Lover – Întrebări Frecvente

1 Ce este M·A·C Lover?

M·A·C Lover este programul de loialitate pentru consumatori, introdus de Estee Lauder România SRL pentru M·A·C Cosmetics, un cult pentru iubitorii de machiaj, pentru cei pasionați, seduși, devotați sau pur și simplu captivați.

2 Cine este eligibil pentru a se alătura acestui Program?

Programul este disponibil pentru persoanele fizice cu rezidență legală în România și care au împlinit vârsta de 18 ani, furnizând și menținând numele și prenumele, un număr de telefon și o adresă de email validă. Persoanele cu vârsta de sub 18 ani trebuie să obțină acordul părinților sau al tutorelui legal pentru a se putea înscrie în program.

Programul nu poate fi utilizat în scopuri comerciale. Companiile, uniunile și alte organizații nu sunt eligibile pentru participare. De asemenea, nu sunt eligibili membrii deținători de card M·A·C PRO. Angajații Estee Lauder România nu își pot crea un cont în program pentru uz personal.

3 Cum mă înscriu în Program?

Te poți alătura programului prin înscriere online, pe www.maccosmetics.ro, sau în orice magazin deținut și operat de M·A·C Cosmetics în România. Va fi necesar să comunici numele și prenumele, un număr de telefon mobil, un email și o adresă completă, incluzând codul poștal. Pentru a accesa unele beneficii și recompense din cadrul programului, va fi necesar să ne comunici și ziua ta de naștere.

4 Cum funcționează Programul?

Programul de Loialitate M·A·C Lover are 4 Niveluri: Lover, Seduced, Devoted și Obsessed. Nivelurile programului sunt bazate pe cumpărăturile calificate online, pe www.maccosmetics.ro, sau din orice magazin deținut și operat de M·A·C Cosmetics în Romania - pe parcursul unui ciclu al programului.

La fiecare achiziție de 1 leu primești 1 punct. La alegerea cadoului, punctele se consumă. Punctele acumulate sunt valabile pe durata unui ciclu din program, fiind resetate la zero la inceperea ciclului urmator, in cazul in care acestea nu sunt consumate. Perioada standard a ciclurilor de loialitate este de 12 luni, însă poate suferi modificări/prelungiri.

Nivelurile sunt bazate pe cumpărăturile tale calificate pe parcursul ciclului anterior. În cazul în care achizițiile tale pentru ciclul anterior sau cel curent sunt până în suma de 749 lei, vei fi plasat automat la nivelul Lover și vei fi eligibil pentru beneficiile asociate acestui nivel, dar fără puncte acumulate.

Pentru a avansa la nivelul Seduced și pentru a te califica pentru beneficiile asociate, trebuie să faci cumpărături în valoare de minim 750 lei, pe parcursul unui ciclu al programului. Pentru nivelul Devoted și beneficiile asociate, trebuie să faci cumpărături în valoare de minim 1500 lei, pe parcursul unui ciclu al programului. Pentru nivelul Obsessed și beneficiile asociate, trebuie să faci cumpărături în valoare de minim 3000 lei, pe parcursul unui ciclu al programului.

De exemplu, dacă te-ai înscris în program în ciclul anterior, cel început la data de 1 martie 2023, nivelul tău pentru ciclul început la data de 1 aprilie 2024 a fost calculat pe baza achizițiilor realizate pe parcursul ciclului anterior, iar punctele se acumulează în baza achizițiilor realizate pe parcursul ciclului în curs. Dacă, pe parcursul ciclului în curs, achizițiile tale se califică unui nivel superior, vei avansa automat la noul nivel, conform achizițiilor tale din ciclul curent.

Punctele se acumulează doar pentru achiziții efectuate în ciclul în curs, în timp ce restul beneficiilor sunt atribuie în funcție de nivelul ciclului anterior, cu posibilitate de avansare la un nivel superior pentru ciclul în curs în cazul în care achizițiile ciclului în curs depășesc achizițiile ciclului anterior conform cu condițiile fiecărui nivel.

Nivelurile sunt bazate pe achizițiile de produse și servicii calificabile realizate pe parcursul ciclului curent al programului. La începutul fiecărui ciclu, nivelul tău se va actualiza în funcție de valoarea în lei a achizițiilor realizate pe produse și servicii calificabile pe parcursul ciclului anterior, iar punctele acumulate neconsumate vor fi resetate la zero pentru noul ciclu.

5 Care sunt beneficiile?

Fiecare nivel asociat calității de membru are o listă proprie de beneficii.

Nivelul 1 - LOVER

Accesează nivelul Lover prin simpla înscriere în programul M∙A∙C Lover și beneficiezi de:

  • Newsletter cu toate noutățile M∙A∙C
  • 50 de puncte cadou la prima achiziție
  • Activări pe rețelele de socializare*
  • Oferte exclusive M∙A∙C Lover, online și în magazine
  • Invitații la evenimente cu celebrități și influenceri
  • O mostră cadou la fiecare comandă online
  • Un serviciu gratuit de makeup, de 15 minute, pe an. Programează-te prin apel telefonic direct la magazinul M∙A∙C dorit.
  • * Scrie o evaluare sau distribuie pe rețelele de socializare un produs M·A·C și câștigă 25 puncte. Poți obține până la 50 puncte pe lună (o evaluare și un share).

 

Nivelul 2 - SEDUCED

Accesează nivelul Seduced alăturându-te programului M∙A∙C Lover și achiziționând produse în valoare de minim 750 lei pe parcursul unui ciclu al programului și beneficiezi de:

  • Toate beneficiile asociate Nivelului 1
  • Un serviciu gratuit de makeup, de 30 de minute, pe an. Programează-te prin apel telefonic direct la magazinul M∙A∙C dorit.
  • Livrare gratuită la fiecare comandă online
  • Un produs gratuit, la acumularea de 750 de puncte.

 

Nivelul 3 - DEVOTED

Accesează nivelul Devoted alăturându-te programului M∙A∙C Lover și achiziționând produse în valoare de minim 1500 lei pe parcursul unui ciclu al programului și beneficiezi de:

  • Toate beneficiile asociate Nivelului 2
  • Un serviciu gratuit de makeup, de 60 de minute, pe an. Programează-te prin apel telefonic direct la magazinul M∙A∙C dorit.
  • Doua mostre cadou la fiecare comandă online
  • 100 de puncte cadou de ziua ta de naștere, în fiecare an*
  • Un produs/set de produse gratuit, la acumularea de 1500 de puncte
  • * Pentru a putea primi acest beneficiu, trebuie să ne furnizezi data nașterii tale.

 

Nivelul 4 - OBSESSED

Accesează nivelul Obsessed alăturându-te programului M∙A∙C Lover și achiziționând produse în valoare de minim 3000 lei pe parcursul unui ciclu al programului și beneficiezi de:

  • Toate beneficiile asociate Nivelului 3
  • O lecție gratuită de makeup, de 90 de minute, pe an. Programează-te prin apel telefonic direct la magazinul M∙A∙C dorit.
  • Trei mostre cadou la fiecare comandă online
  • Un set de produse gratuit, la acumularea de 3000 de puncte

 

6 Cum obțin beneficiile M∙A∙C Lover?

Te poți înscrie în program online, pe www.maccosmetics.ro, sau în orice magazin M∙A∙C.

Unele beneficii asociate programului sunt disponibile doar în urma unor achiziții. Cumpărăturile în valoare de minim 750 lei sunt necesare pentru a avansa la nivelul Seduced și pentru a obține beneficiile acestuia. Cumpărăturile de minim 1500 lei sunt necesare pentru a avansa la nivelul Devoted și pentru a obține beneficiile acestuia. Cumpărăturile de minim 3000 lei sunt necesare pentru a avansa la nivelul Obsessed și pentru a obține beneficiile acestuia.

Pentru a obține beneficiile M·A·C Lover, trebuie să fii înscris în program și să comunici adresa de email sau numărul de telefon în momentul în care faci o achiziție de produse M·A·C online, pe www.maccosmetics.ro, sau în magazinele deținute și operate de M·A·C Cosmetics în România. Achizițiile calificate includ produse și servicii M·A·C și exclud cardurile de cadou, taxe de transport sau de livrare și orice alte costuri sau produse specificate de către noi ca atare, în anumite situații (ex: produse ale căror vânzări sunt donate către M·A·C Aids Fund sau către altă organizație caritabilă sau alte seturi, produse și servicii etc).

7 Cum mă calific pentru fiecare nivel din program?

Accesarea nivelurilor din program se bazează pe achizițiile tale pe parcursul unui ciclu al programului, atât online, pe www.maccosmetics.ro, cât și în magazinele deținute și operate de M·A·C Cosmetics în România. La începutul fiecărui ciclu, nivelul tău și statusul contului se vor actualiza pe baza valorii în lei a achizițiilor de produse și servicii calificate pe parcursul ciclului anterior iar punctele acumulate și neconsumate vor fi resetate la zero pentru noul ciclu. De exemplu, dacă vei cheltui 750 lei sau mai mult pe parcursul unui ciclu al programului pe produse și servicii calificate, contul tău va avansa la nivelul Seduced la începutului ciclului următor. Punctele tale vor fi resetate la zero și vei începe să acumulezi puncte cu fiecare achiziție noua și eligibilă, începând cu fiecare nou ciclu al programului. Pe parcursul fiecărui ciclu, poți avansa la un nivel de loialitate superior, cheltuind suma necesară pe produse și servicii calificate ce asigură eligibilitatea pentru nivelul respectiv.

8 Cât timp durează ca achizițiile mele să fie înregistrate în cont?

Achizițiile tale online, plasate pe www.maccosmetics.ro, vor fi vizibile în contul tău M∙A∙C Lover după facturare, livrare, plată și reconciliere. Cumpărăturile din punctele de vânzare M∙A∙C participante în program sunt înregistrate pe loc. Există posibilitatea să dureze până la 15 zile ca achizițiile eligibile și activitățile legate de program să fie actualizate și postate în contul tău.

9 Cum verific statusul contului meu?

Poți verifica nivelul și statusul tău M∙A∙C Lover din contul tău online, pe www.maccosmetics.ro, sau întrebând un Makeup Artist din magazinele deținute și operate de M·A·C Cosmetics în România.

10 Cum mă identific în magazin dacă m-am înregistrat online sau viceversa?

Dacă te-ai înregistrat online, poți cumula puncte în magazine prin confirmarea statutul tău de membru în programul M·A·C Lover oferind numărul de telefon mobil.

Dacă te-ai înregistrat într-un magazin M·A·C, poți cumula puncte online prin înrolarea numărului de telefon oferit la înregistrarea în magazin în contul tău online.

Cele două conturi, deschise fie online, fie într-un magazin M·A·C se pot asocia, astfel încât punctele să fie acumulate în ambele canale. Dacă ai întrebări legate de activitatea pe contul tău de membru, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți la numărul de telefon 0372737373 sau la adresa de email customerservice@ro.maccosmetics.com.

11 Cum obțin sesiunea de machiaj gratuită?

Sesiunile de machiaj din cadrul programului de loialitate pot fi programate în magazinele participante, deținute și operate de M·A·C Cosmetics în România. Pentru a programa o sesiune de machiaj, contactează magazinul dorit și oferă-ți numele, adresa de email și un număr de telefon de contact. Sesiunile de machiaj sunt asigurate în funcție de disponibilitatea Makeup Artiștilor din magazinul ales de tine și, pentru a te asigura ca poți beneficia de acest serviciu când îți dorești, este necesară programarea din timp. Accesează această pagină pentru a identifica un magazin în apropierea ta.

12 Cum folosesc punctele pentru a beneficia de produse cadou?

Poți vedea lista de produse M·A·C cadou pe pagina dedicată M·A·C Lover pe website sau poți solicita o broșură în orice magazin M·A·C. Iți poți alege cadourile în funcție de numărul de puncte de loialitate disponibile în contul tău.

Dacă te afli într-un magazin M·A·C și ai cumulat suficiente puncte, îți poți alege cadoul dorit cu ajutorul unui Makeup Artist. Începând cu ciclul de loialitate inițiat la 1 aprilie 2024, cadourile se vor oferi pe loc, în orice magazin M·A·C, în funcție de numărul de puncte acumulat și de disponibilitatea stocurilor. Cadourile vor fi oferite doar în baza punctelor existente la momentul vizitei în magazin și vizibile în pagina de profil. În cazul unei tranzacții care ar genera atingerea unui prag de puncte, este necesară așteptarea actualizării punctelor, înainte ca produsele sa fie selectate. Punctele se vor scădea automat, după alegerea cadourilor, astfel că se pot revendica o singură dată pentru pragul aferent. Cadourile, sub forma de produse full-size, se vor oferi pe baza unui proces verbal și a semnăturii clientului prin care confirma primirea acestora.

Dacă dorești să îți alegi cadoul online și ai cumulat suficiente puncte, este suficient să plasezi o nouă comandă online și, la sfârșitul procesului de plasare comandă, vei avea posibilitatea să selectezi care este produsul M·A·C pe care dorești să îl primești gratuit. Astfel, vei primi cadoul tău M·A·C Lover prin curier, împreună cu produsele comandate online. Termenul de livrare standard este de 2-5 zile lucrătoare, însă poate fi prelungit cu până la 2 săptămâni în cadrul situațiilor excepționale sau a perioadelor aglomerate.

13 Care este magazinul meu preferat?

Magazinul tău preferat este acel magazin deținut și operat de M·A·C Cosmetics în România pe care l-ai selectat ca favorit și l-ai vizitat cel mai des. Dacă dorești, îți poți schimba magazinul preferat din contul tău online. Selectând un magazin preferat, noi îți putem transmite noutăți și invitații pentru evenimente care se desfășoară exclusiv în respectivul magazin.

14 Cum beneficiez de livrarea gratuită?

În funcție de nivelul la care te afli atunci când plasezi o comandă online nouă (de la Seduced în sus), poți fi eligibil pentru livrare gratuită indiferent de valoarea coșului tău de cumpărături. Oferta se va aplica automat în pasul final al procesului de comandă online dacă ești deja autentificat în contul tău M·A·C.

15 Cum gestionez comunicarea prin email cu M·A·C Cosmetics?

Poți să îți actualizezi preferințele privind comunicarea prin email din contul tău online, pe www.maccosmetics.ro, sau prin intermediul linkului de dezabonare de la finalul fiecărui newsletter. Comunicările prin email de la M·A·C Cosmetics te informează cu privire la oportunități exclusive, beneficii, oferte, colecții noi și multe altele.

16 Cum actualizez informațiile pe care le-am oferit la înscrierea în Program?

Îți poți actualiza informațiile accesând contul tău online, pe www.maccosmetics.ro, cerând ajutorul unui Makeup Artist în magazinele M·A·C Cosmetics sau contactând Serviciul Clienți la numărul de telefon 0372737373 sau la adresa de email customerservice@ro.maccosmetics.com .

17 Cum procedez dacă mi-am uitat parola?

Iți poți reseta ușor parola contului tău online alegând “ȚI-AI UITAT PAROLA?” în pagina de autentificare.

18 Ce fac atunci când consider că o achiziție sau altă activitate din Program nu a fost înregistrată corect în contul meu?

Dacă ai întrebări legate de activitatea pe contul tău de membru, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți la numărul de telefon 0372737373 sau la adresa de email customerservice@ro.maccosmetics.com. În cazul comunicării pe email, trebuie să menționezi numele, numărul de membru sau adresa de email sau numărul de telefon asociat contului tău de membru, data achiziției îndoielnice și problema cu care te confrunți. Comunicarea trebuie să aibă loc în decurs de 30 de zile de la data achiziției.

19 Cum va folosi M·A·C Cosmetics informațiile pe care le ofer atunci când mă înscriu în Program?

Dacă nu ai optat deja pentru utilizări adiționale ale informațiilor pe care le-ai oferit în momentul în care te-ai înscris în Program, datele tale vor fi folosite pentru a-ți asigura servicii și ofertele din cadrul Programului, inclusiv identificarea statutului de membru, pentru a-ți oferi un Nivel în Program și beneficiile asociate. Datele personale ale participanților la Program vor fi înregistrate și păstrate în conformitate cu Politica de Confidențialitate M·A·C.

20 Cu ce anume sunt de acord prin înscrierea în Program?

Devenind un Membru în Program, ești de acord că ai citit, înțeles și agreat Termenii și Condițiile de participare la Program și orice schimbări sau modificări pe care le-am putea aduce acestuia.

21 Ce termeni guvernează Programul?

Te rugăm să consulți Termenii și Condițiile de participare în Programul de Loialitate M·A·C Lover pentru întreaga listă a termenilor Programului.

22 Va expira vreodată calitatea mea de membru în Program?

Beneficiile asociate fiecărui Nivel expiră la finalul fiecărui ciclu. La începutul fiecărui ciclu, vei primi noi beneficii, în funcție de Nivelul pentru care te-ai calificat ca rezultat al achizițiilor realizate în ciclul precedent.

În fiecare an, la începutul noului ciclu al programului, punctele acumulate în program sunt resetate la zero iar nivelul tău este determinat de suma cheltuită pe produse și servicii calificate în ciclul anterior, în care ai deținut calitatea de membru în Program. De exemplu, dacă te califici pentru Nivelul 2 - Seduced în primul tău ciclu, îți vei menține Nivelul Seduced pe parcursul celui de-al doilea ciclu dacă achizițiile nu depășesc condițiile de eligibilitate pentru nivelul superior. În cazul în care achizițiile tale ale ciclului curent depășesc nivelul Seduced si te califică pentru nivelul următor, atunci vei avansa la nivelul corespunzător, respectiv Devoted. Cheltuind mai puțin de 750 lei pentru achiziții calificate în decursul ciclului curent, te voi reîntoarce în anul următor la Nivelul 1 - Lover în prima zi a următorului ciclu.

23 Este posibil să înceteze calitatea mea de membru în Program?

Estee Lauder România SRL, în mod unilateral, poate înceta calitatea de membru oricui, în orice moment, inclusiv, dar fără a se limita la nerespectarea termenilor și condițiilor programului sau la termenii și condițiile website-ului nostru. Participanții la Program nu au dreptul de a depune o plângere împotriva Estee Lauder România SRL în acest caz.

24 Ce se întâmplă cu recompensele pe care le-am câștigat dacă statutul meu de membru în Program încetează sau expiră?

Dacă statutul tău de membru încetează sau expiră, orice recompense ori beneficii din contul tău vor înceta automat.

25 Este posibil ca Programul să înceteze?

Da. Estee Lauder România SRL are dreptul unilateral de a anula, modifica, restricționa sau înceta Programul sau orice aspect ori beneficiu al Programului în orice moment, fără notificare prealabilă, chiar dacă asemenea schimbări afectează valoarea recompenselor sau a beneficiilor deja acumulate sau câștigate, și/sau abilitatea de a obține recompense ori beneficii. Participanții la Program nu au dreptul de a depune o plângere împotriva Estee Lauder România SRL în acest caz.

26 Ce se întâmplă cu recompensele pe care le-am câștigat dacă Programul încetează?

Dacă Programul încetează, recompensele și beneficiile tale vor înceta automat. Estee Lauder România SRL va aviza Membrii cu privire la data încetării programului, a recompenselor și a beneficiilor.

27 Cum îmi anulez calitatea de membru în Program dacă nu mai doresc să particip?

Dacă decizi că nu mai dorești să fii parte din Program, te poți retrage contactând Serviciul Clienți la numărul de telefon 0372737373 sau adresa de email customerservice@ro.maccosmetics.com sau informând un Makeup Artist în orice magazin deținut și operat de M·A·C Cosmetics în România.

Ai întrebări în continuare? Poți contacta Serviciul Clienți la numărul de telefon 0372737373 sau la adresa de email customerservice@ro.maccosmetics.com sau poți întreba un Makeup Artist M∙A∙C in orice magazin M∙A∙C Cosmetics de pe teritoriul României.