Daddoa

Cum a ajuns regina K-Beauty Daddoa ambasadoarea supremă a frumuseții adolescentine din Coreea

ÎN CATEGORIA GLOBAL HEROES, ADUCEM ÎN CENTRUL ATENȚIEI VEDETE ACLAMATE LOCAL CARE AU UN IMPACT GLOBAL

Cu ochi mari strălucitori și zâmbet timid în fața camerelor, Daddoa a atins faima la vârsta de 19 ani demonstrând tutoriale de machiaj pentru fanii ei numeroși: femei tinere care navigau ezitant într-un univers confuz de mesaje culturale în China și Coreea. Credibilă și admirată, Daddoa este ambasadoarea supremă pentru frumusețea adolescentină; clipurile ei video abundă de atmosferă feminină, le învață pe adolescente cum să strălucească în propria piele și sunt ultra-accesibile. Numai tutorialul ei cum să te machiezi pentru școală a strâns până acum 2.5 milioane de vizualizări pe YouTube.

În urmă cu câțiva ani, Daddoa a ales să se lase de liceu și și-a ațintit privirea către lumea blog-urilor de frumusețe și a vlogging-ului. Decizia această cu miză mare, împreună cu meseria ei au dat roade imense, iar ea este o influență majoră pentru unul din cel mai influente grupuri de mileniali din lume. Aici, ea va vorbi despre succesul de pe internet, importanța culorii și locul hiper-luminos al Coreei pe scena lumii.

Ai fani foarte împătimiți care te adoră, atât din Coreea cât și din China. De ce crezi că tânăra generație se uită la tine ca la un model și o sursă de inspirație?
Cred că este datorită faptului că eu creez videoclipuri care se aliniază cu interesele fanilor mei. Deseori produc tutoriale pentru machiaje practice de zi cu zi, cum ar fi machiajul transparent, care se potrivește pentru fetele care merg la școală.

Crezi că vor exista mai multe oportunități de a experimenta cu machiajul pentru generația ta?
Mai demult, publicul străin urmărea clipuri video cu machiaj coreean pentru că erau interesați de trupele muzicale de K-pop de fete sau băieți. Acum K-beauty devine cunoscut în toată lumea, și un public străin tot mai mare a început să adore trendurile și tutorialele de K-beauty. Cred că acest trend se va dezvolta în continuare. Deși K-beauty este cunoscut pentru stilul lejer și practic, pe măsură ce tot mai multe produse cosmetice de colorare sunt dezvoltate de companii coreene pentru generația noastră, va fi un mare val de schimbări cu machiajul colorat.

"K-beauty devine cunoscut în toată lumea, și un public străin tot mai mare a început să adore trendurile și tutorialele de K-beauty." - Daddoa

Ce te-a făcut să decizi să te lași de școală și să urmezi calea blogging-ului?
Am terminat o școală gimnazială internațională cu o curriculă de tipul celei din Marea Britanie. Cum am mers apoi la un liceu normal coreean, am fost complet copleșită de verificările zilnice, de teste, de examene, de învățatul în fiecare seară și așa mai departe! Casa mea mi s-a parut, pe atunci, locul unde dormeam dar nu prea trăiam. Am avut o discuție serioasă cu părinții mei și am decis în final să mă retrag de la liceu. Am avut o jumătate de an dificilă pentru că mă simțeam vinovată. Într-o încercare de a trece peste asta, am decis să încep un blog de frumusețe, iar acel moment a devenit punctul de cotitură al vieții mele si momentul când am atins un anumit nivel de faimă.

Ce sfat le-ai da altora care vor să-și valorifice pasiunea prin intermediul social media?
Le-aș spune să se exprime cât mai consecvent pe social media. De când mi-am început blogul acum trei ani, am încărcat conținut zilnic. Cred că astfel de pasiune și consecvență îi face pe oameni să se gândească la beauty atunci când se gândesc la mine.

Dacă ai putea să faci orice look - din orice epocă și de oriunde din lume - să devină un trend acum, ce ai alege?
Aș vrea să mă întorc în epoca medievală! Așa aș putea realiza machiaje fermecătoare și elegante pentru a le asorta la rochiile și accesoriile frumoase ale epocii.

Care este cel mai important lucru pe care ai vrea ca publicul tău să-l învețe de la tine?
Cel mai important lucru ar fi modul în care să folosească combinațiile. Eu iau în considerare folosirea culorii nu doar pentru ochi, buze și obraji, ci încerc să creez diverse look-uri și mood-uri folosindu-mă de culori cu ajutorul lentilelor de contact. Amestecând diferite culori poti creea diferite look-uri și folosind culori armonioase îti permite să creez un stil personalizat.

O mulțime de inovații din industria modei vin din Korea. Care e părerea ta în legătură cu acest fapt?
Lightful C SPF50/PA+++ Quick Finish Compact este, pentru mine, în top 5 fonduri de ten. Asta se datorează probabil tehnologiei de încapsulare în cushion folosită de M·A·C, care provine din Coreea. Se aplică perfect pe ten și are un aspect mătăsos. Produsul este de o calitate minunată.

Este vreun trend pe care l-ai văzut în călătoriile tale și pe care ai vrea să-l aduci înapoi în Coreea?
În timpul ultimei mele călătorii în Japonia, am văzut o mulțime de oameni purtand machiaj igari, care presupune aplicarea unei culori foarte roșii sub ochi. M-a încântat acest trend și când m-am întors acasă am făcut un tutorial când trendul de abia apăruse.

Cum este să fii o femeie tânără în Coreea zilei de azi, prinsă între o sumedenie de trenduri și fenomene media?
Sunt atât de recunoscătoare și onorată să trăiesc în Coreea în această eră. Cred că astfel de fenomene au făcut posibil ca eu să devin o persoană influentă făcând ceea ce ador. Vreau doar să continui să fac mai multe tutoriale care să ajute din ce în ce mai mulți oameni.